عمومی و آموزش

عمومی

چگونه بهره وری بیشتری داشته باشیم :

 چگونه بهره وری بیشتری داشته باشیم

با این عادات بهره وری را افزایش دهید و بسیار کارآمد شوید:

  • ·         ابتدا روی مهمترین وظایف تمرکز کنید
  • ·         کار عمیق را پرورش دهید
  • ·         یک لیست حواس پرتی داشته باشید تا متمرکز بمانید
  • ·         از ماتریس آیزنهاور برای شناسایی اولویت های بلند مدت استفاده کنید
  • ·         از قانون 80/20 استفاده کنید
  • ·         وظایف را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید
  • ·         استراحت کنید
  • ·         کمتر تصمیم بگیرید
  • ·         ارتباطات ناکارآمد را حذف کنید
  • ·         میانبرهای قابل تکرار را پیدا کنید
  • ·         از موفقیت ها و همچنین اشتباهات درس بگیرید
  • ·         برای زمانی که همه چیز اشتباه می شود برنامه ریزی کنید
  • ·         قبل از اینکه انگیزه یا الهام بگیرید کار کنید
  • ·         چندوظیفه ای نکنید
  • ·         مخزن را پر کنید - شارژ کنید
  • ·         تبر را تیز کنید
  • ·         انرژی خود را مدیریت کنید (نه فقط زمان)
  • ·         در «نه» گفتن بهتر شوید

1. ابتدا روی مهمترین وظایف (MIT) تمرکز کنید

احتمالاً به مؤسسه فناوری ماساچوست نرفته اید - اما MIT می تواند به شما کمک کند بهره وری بیشتری داشته باشید.5 اپلیکیشن رایگان برای اندروید 

تئوری مهم‌ترین وظایف این است که هر فهرستی از کارهایی که باید انجام شوند، وظایفی دارند که از بقیه مهم‌تر هستند. اگر صرفاً روی بررسی موارد فهرست کارها تمرکز کنید، در نهایت با ترکیبی از کارهای مهم و کم اهمیت تر به پایان خواهید رسید.

همچنین شما را در معرض پتانسیل به تعویق انداختن قرار می‌دهد – به راحتی می‌توانید تمام روز را صرف بررسی کارهای آسان و کم‌اهمیت به‌جای کماندن کارهای سخت کنید.

در عوض، چند دقیقه در ابتدای روز خود را صرف انتخاب 1 تا 3 MIT کنید - چیزهایی که مهم نیست که چه باشد، باید تا پایان روز تمام کنید.سلامتی و خبر

با تمرکز مجدد بر روی آنچه مهم است، ایجاد یک لیست معنی دار برای انجام کارها آسان تر است - مطمئن شوید که کارهای مهم انجام می شوند.

+ نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1401ساعت 15:01 توسط noora |